2013. július 18.

Citromos cupcake

Kicsit inaktív vagyok mostanság,tudom, bocsi érte...de
 ez a lakásfelújítás az istennek se akar véget érni, és amíg 
úszok a szoba körüli teendőkben, addig nem tudom magam
órákra bevenni a konyhába, nyugodt lélekkel.
Ma kivételt tettem, mert már a cupcake is nagyon hiányzott
meg a sütés is, így engedélyeztem magamnak egy laza
gasztrodélutánt:) Ez sült ki belőle, szó szerint, és annyira
istenien üdítő a rengeteg friss citrom miatt, amit sikerült
belerakni, hogy rohamtempóban fogy, pedig  egyelőre
csak én eszem :)


Elkészítés:
A szokásos eljárás:
1. A cukrot a vajjal kikeverem kézimixerrel.
2. Mehet hozzá a tojás,a vanília, citromhéj és lé.
3. Ezután minden por állagú: sütőpor,liszt
és a csipet só.
4.Végül a tej,és jó habosra keverjük.
5.Ha kész,lazán beleforgatjuk a kandírozott
citromhéj kockákat.
6. Muffin kapszlikba adagoljuk,és
 200 fokon sütjük a miniket 12 percig.


Egyszerűen csak mindent jó habosra keverünk, aztán jöhet 
a jóbarátunk: a habzsák.


3 megjegyzés:

  1. Szép napot! hány db lesz ebből a mennyiségből ? 12? köszi a gyors választ mert sütnöm kell vasárnap. és ezt szeretném :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsa!Én miniket sütök, abból 24 db, az szerintem 12 db normál méretű!Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Szia ,
    Nekem tul lagy lesz a krem, nem tudom, hogy mit ronthatok el ?
    Koszonom valaszod

    VálaszTörlés