2016. november 26.

Narancsos-csokis zabgolyó

Azt, hogy rá fogok kattanni a zabsütik témára, teljesen
komolyan gondoltam ám! :)
Máris hoztam egy újabb receptet, ezúttal golyó formát öltött
a massza, természetesen ezt is lehet a zabszelet technikájával
készíteni, én nagyon szeretem a golyós megoldást is!
A legtöbb receptben, amit találtam, egy kis protein port is
írtak, hogy még táplálóbb legyen a finomság, most én is
tettem bele egy keveset, de enélkül is remekül működik!

Elkészítés:

1. A zabpelyhet kávédarálóval daráltam por állagúra.
2. Egy tálba összeöntünk minden száraz alapanyagot.
3. Egy másikban a mézet és a mogyoróvajat  megolvasztjuk
a mikróban néhány másodperc alatt,
majd hozzáadjuk a jól megmosott narancs reszelt héját
és levét,a vanília aromát és a sűrített tejet.
4. Hozzáöntjük a száraz anyagokat, és jól összekeverjük.
5. A csokit ( én narancsos étcsokit használtam) durvára
vágjuk, és azt is hozzákeverjük.
Egy sűrű, morzsalékos masszát kell kapnunk. 
6. Nedves kézzel diónyi golyókat formázunk a masszából,
amiket 1 éjszakát a hűtőben pihentetünk.
Utána is célszerű ott tárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése